Pages

Monday, August 13, 2012

ေမာင္ဘခ်စ္ အပုိင္း (၂) ` ေဇာ္က ကေန သည္ ´


        ကုိဘခ်စ္ ေက်ာင္းဆရာျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းကုိ စေရာက္သည့္ေန႔က စာမသင္တတ္ခဲ့ပါ… ။ အလုပ္စ၀င္သည့္ ရက္က January လထဲ ဆုိေတာ့ ေက်ာင္းကလဲ ပိတ္ခါနီး ေနပါၿပီ… ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ၀ါရင့္ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာမၾကီး က သင္ခန္းစာ အားလံုး အျပတ္ သင္ၾကားေပးၿပီး ျဖစ္သည့္ သူငယ္တန္းတြင္ ၀င္ေရာက္ ထိန္းသိမ္း ကာ သင္ခန္းစာမ်ားကုိ ျပန္လွန္ သင္ၾကာေပးရန္ တာ၀န္ေပး
အပ္လုိက္ပါသည္။
            သူငယ္တန္း စာသင္ခန္းထဲ သုိ႔ ခပ္တည္တည္ ႏွင့္ ၀ါရင့္ ဆရာၾကီးတစ္ေယာက္ လုိ ၀င္ေရာက္ လုိက္သည္ ႏွင့္ အခန္းတစ္ခုလံုး.. တိတ္ဆိတ္ ျငိမ္က်သြားသည္။ မွတ္မိပါေသးသည္။ ထုိေန႔က အလုပ္စ၀င္ သည့္ေန႔မုိ႔ ေျပာင္ေျပာင္ ေရာင္ေရာင္ ျဖစ္ေစရန္အလုိ႔ငွာ.( ရာသီဥတုကလည္း ေအးလွသျဖင့္) . သူငယ္ခ်င္း လက္ေဆာင္ေပးထားေသာ.. လယ္သာ ဂ်ာကင္ အမဲၾကီး ကုိတုိက္ပံုေပၚမွ ထပ္၀တ္ထားပါသည္။ ကေလးမ်ား ကသူ႔ကုိ တစ္ခ်က္ၾကည့္ကာ ေခါင္းေလးမ်ား ငံု႕ထားၾကပါသည္။ တစ္ခါသာၾကည့္ၿပီး သူ႔ကုိ ေနာက္ထပ္ ဘယ္သူ မွ် မၾကည့္ေတာ့ပါ… ။ ကုိဘခ်စ္ က ေက်ာင္းသားအားလံုးကုိ တစ္ပတ္ ပတ္လုိက္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ သူ႔အား ခုိးၾကည့္ ခုိးၾကည့္ လုပ္ေနသည့္ ေနာက္ဆံုးတန္းမွ ခေလးမေလး တစ္ေယာက္ဆီသုိ႔ ကပ္သြားလုိက္သည္။
                               ` အဟင့္… ဟင့္.. အီး……. အဟီး …. ´
          ကေလးမ ေလးမွာ တစ္စံုတစ္ခုကုိ အေသအလဲ ေၾကာက္ေနပံု ရသည္။ တစ္ကုိယ္လံုး တုန္ယင္ေနသည္။ သူက ေခါင္းေလးကုိ အသာကုိင္လုိက္ေတာ့…
               ` အီး… အဟင့္.. ေၾကာက္တယ္.. အေမေရ… အီး .. ဟီး.. ´
                        ` ဟ.. ဘာလဲဟ… ´
            ေနာက္ထပ္ တစ္ေယာက္ကပါ လုိက္ငုိျပန္သည္…..။ က်န္ကေလးမ်ားလည္း တစ္ေယာက္မွ မလႈပ္ရဲ.. ။ ရွိတဲ့စာအုပ္ေလးေတြ လွန္ကာ စာဖတ္သလုိလုိ စာေရး သလုိလုိ.. လုပ္ရင္း မ်က္လံုးမ်ားကေတာ့ သူ႔ကုိ ခုိးၾကည့္ေနၾကသည္။ ကုိဘခ်စ္မွာ စာကုိ ဘယ္လုိ စသင္ရမွန္း မသိရသည့္ အထဲ.. အလကား တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ ငုိေနသည့္ ကေလးမ်ားကုိ နားမလည္ႏုိင္ခဲ့… ။ စာသင္ခန္းမွ ထြက္ကာ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီး ရံုးခန္းသုိ႔ သြားၿပီး အေၾကာင္းစံု ေျပာျပလုိက္ရပါေတာ့သည္။
            `ကဲ.. ဆရာေလး ေမာင္ဘခ်စ္..  ဒီႏွစ္ကေတာ့.. စာသင္ႏွစ္လဲ ကုန္ေတာ့မွာ.. ဒီေတာ့ ကေလးေတြကုိ စာသင္စရာေတာ့ သိပ္မက်န္ေတာ့ပါဘူး … ဒီေတာ့ ကေလးေတြနဲ႔ ရင္းႏွီးေအာင္ ေနၿပီး သူတုိ႔ကုိ စာေလးေတြ ျပန္ဖတ္ခုိင္း ေရးခုိင္း ဒီေလာက္ဆုိ ရပါၿပီ.. ကေလးေတြ… ေမာင္ဘခ်စ္ကုိ ေၾကာက္ရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းကေတာ့………… …… ….. …. … ´
            ` ေအာ္…. ဟုတ္ကဲ့ပါ ဆရာမၾကီး… ဒါဆုိ ဒီေန႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ျပန္လုိက္ပါဦးမယ္.. ျပင္ဆင္စရာ ရွိတာလဲ ျပင္ဆင္လုိက္ပါမယ္… ေနာက္ၿပီး မနက္ျဖန္ သင္ရမဲ့ စာကုိလည္း ဖတ္ၾကည့္လုိက္ပါဦးမယ္… ´
            ` ေကာင္းပါၿပီ.. ဆရာ..ေမာင္ဘခ်စ္ရယ္… ´
            အိမ္ျပန္ေရာက္သည္ႏွင့္ ကုိဘခ်စ္တစ္ေယာက္ မရိတ္တာၾကာေနၿပီျဖစ္သည့္ ႏႈတ္ခမ္းေမႊး ထူလျဗစ္ၾကီးကုိ ကပ္ေၾကးႏွင့္ ညွပ္ပစ္လုိက္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဂုတ္ေထာက္ေနၿပီျဖစ္သည့္ ဆံပင္ အရွည္ကုိ လည္း ဆုိင္သြားညွပ္ကာ ပါးၿပိဳင္းေမႊးမ်ား မုတ္ဆိတ္ေမႊးမ်ားကုိ ပါ တပါတည္းရိတ္ပစ္ခဲ့ပါသည္။ အိမ္ေရာက္ေတာ့ ေရခ်ိဳးၿပီး အ၀တ္ေဟာင္းမ်ား ေလွ်ာ္ေနသည္။ ေမာင္ဘခ်စ္ကုိ ၾကည့္ၿပီး အပ်ိဳၾကီးမျမခင္တစ္ေယာက္ ခလုတ္မ်ားပင္ တုိက္ေနသည္။ ေမာင္ဘခ်စ္ကေတာ့ မသိ ။ မူလတန္း သင္ပုန္းၾကီးဖတ္စာ စာအုပ္ကုိ ေကာက္ဖတ္လုိက္သည္။
            ` ေဇာ္က ကေနသည္..  ခါးေကာ့ထားပါ.. ရယ္ရယ္ေမာေမာ.. ေပါ႔ေပါ႔ပါးပါး.. ေတာ္ေတာ္ေမာသလား´
ရပါၿပီ။.. မခက္ပါ… တစ္ေခါက္တည္းႏွင့္ အလြတ္ရသြားပါၿပီ။
သုိ႔ေသာ္ ေနာက္တစ္ရက္ ေက်ာင္းေရာက္ေသာအခါ......။

*********************


            ဆရာမၾကီး၏ လမ္းညႊန္ခ်က္အရ.. ကေလးမ်ားႏွင့္ ရင္းႏွီးမႈ႔ ရေစရန္.. ပထမစည္းရံုးရသည္။ ႏႈတ္ခမ္းေမႊး မုတ္ဆိတ္ေမႊး ရိတ္ထားသည့္ ေမာင္ဘခ်စ္ကုိ ကေလးမ်ား ရဲရဲ ၾကည့္၀ံ့လာသည္။
            ` သား.. တုိ႔ သမီးတုိ႔.. လာ.. ၾက ဆရာ ပံုျပင္တစ္ခုေျပာမယ္..ေနာ္… ´
 ကေလးမ်ား အနားသုိ႔ ၀ုိင္းလာၾကသည္။ မေန႔က ငုိေနေသာ ေကာင္မေလးပင္ ေရွ႕ဆံုးက ေရာက္ေနသည္။ သူ႔မ်က္လံုးမ်ားက ႏႈတ္ခမ္းေမႊးရိတ္ထားသည္ကုိ ေသခ်ာၾကည့္ၿပီး ေနာက္ထပ္ ေပါက္လာမွာကုိ စုိးရိမ္ေနသည့္ပံုမ်ိဳး… ။
            ` ကဲ.. ဆရာေျပာမယ္… တစ္ခါတံုးကယံုနဲ႔ လိပ္ အေျပးၿပိဳင္ၾကတယ္တဲ့… ယံုဆုိတာ.. အင္မတန္မွ အေျပး ျမန္တဲ့ ေကာင္ေလးကြဲ႔ .. လိပ္ကေတာ့ ေနွးတာေပါ႕ကြာ.. သူ႕ေက်ာေပၚက အခြံထူထူၾကီးကုိလဲ ထမ္း ထားရေသးတယ္ေလ… ဒီေတာ့ ဘယ္သူႏုိင္မလဲကြာ… စဥ္းစားၾကည့္ၾကစမ္း…. ´
            ` ယုန္က..ႏုိင္မွာေပါ႕… ´
            ` ဟုတ္တယ္ .. ယုန္က ႏုိင္မွာ…´
            ` မဟုတ္ဘူး.. လိပ္က ႏုိင္သြားတာ… ေနာ.. ဆရာၾကီး … ´
     ထူးထူးျခားျခား ၀တုတ္ ဆုိသည့္ ေကာင္ေလးက ၀င္ေျပာသည္။
            ` ဟုတ္လား.. ၀တုတ္ရ.. ယုန္ကအေျပးျမန္သားနဲ႔ ဘာျဖစ္လုိ႔.. လိပ္က ႏုိင္ရတာလည္း..´
             ၀တုတ္က လည္သည္.. သူ႔အိမ္တြင္ တီဗီြ ႏွင့္ ေအာက္စက္ ကလည္းရွိသည္။
            ` သားသား အိမ္က တီဗီြ မွာၾကည့္ဖူးတယ္ေလ.. ယုန္ကေလးက.. လမ္းမွာ ယုန္မေလးအိမ္ကုိ၀င္ၿပီး ေတာ့ ေဘာလံုး ရုိက္ေနတာ.. အဲဒါေၾကာင့္ အခိ်န္ၾကာသြားၿပီး… လိပ္ကုိ ရံႈးသြားတာ….။´
            ` ေအာ္… အဲဒါ ႏုိင္ငံျခားက ယုန္ကြ.. အခုဆရာေျပာတာ.. က ငါတုိ႔ဆီက ယုန္ကုိေျပာတာ..  သူကအေျပးၿပိဳင္ရင္းနဲ႔ လမ္းမွာပ်င္းလုိ႔ ဆုိၿပီး အိပ္ေနတာကြ… ဒါ့ေၾကာင့္ ရံႈးသြားတာ… ´
            ကေလးငယ္ေလးမ်ား စိတ္၀င္တစားျဖင့္ နားေထာင္ေနၾကသည္။
            ` ဒီေတာ့ သားသားတုိ႔ မီးမီးတုိ႔လဲ.. မပ်င္းရဘူးေနာ္.. ´
            ` ဟုတ္ ကဲ့ပါ.. ဆရာႀကီး…´
            ` ကဲ.. ေနာက္ရက္က်ေတာ့ တစ္ပုဒ္ေျပာမယ္ေနာ္.. ခု စာဖတ္ရေအာင္.. ´
            ကေလးငယ္ေလးမ်ား.. စာသင္ခံုေလးမ်ားဆီသုိ႔ ျပန္သြားၾကသည္။ ေမာင္ဘခ်စ္က
 `ေဇာ္က ကေနသည္ ´ ဆုိသည့္စာပုိဒ္ ကုိ သင္ပုန္းၾကီး ေပၚတြင္ခ်ေရးကာ.. စတင္ရြတ္ဆုိျပလုိက္သည္။
            ` ဆရာၾကီး.. ဆရာမလုိ စာလံုးေပါင္းၿပီး  ဖတ္ျပပါ..ဗ်..´
            ` ေအာ္.. ေအးေအး.. ´
ကုိဘခ်စ္.. စိတ္ထဲမွေနၿပီး ` ေဇာ္ ´ စာလံုးေပါင္းဖတ္ၾကည့္လုိက္သည္…။ သေ၀ထုိး ဇကြဲေရးခ်.. ေရး..ခ်.. ငသတ္.. ဟုတ္ဖူးဟ.. င မပါဘူး.. ဇကြဲ ေရးခ်.. အသတ္.. အင္း.. ဟုတ္တယ္.. အသတ္ ေလးပဲ.. ။
            ` ကဲလုိက္ဆုိမယ္.. သေ၀ထုိး ဇ ကြဲ ေရးခ်.. အသတ္.. ေဇာ္… ´
            တစ္ေယာက္မွ လုိက္မဆုိၾက…။ ေမာင္ဘခ်စ္စိတ္ထဲလည္း မွားၿပီဆုိတာကုိေတာ့ သိလုိက္သည္။ သုိ႔ေသာ္.. ဘာမွားမွန္းလည္း မသိ…။ ဆုိရတာ တစ္မ်ိုးၾကီးမွန္းေတာ့ သိပါသည္။ ေမာင္ဘခ်စ္ ေဆာင္းရာသီ ၾကီးမွာ ေခၽြးမ်ားျပန္လာေပၿပီ… ။ ပထမတန္းမွ ဆရာမေလးတစ္ေယာက္က ေမာင္ဘခ်စ္ကုိ လက္ယပ္ေခၚလုိက္သည္။ ထုိ႔ ေနာက္ တုိးတုိးေလး ကပ္ၿပီး..
            ` အသတ္ မဟုတ္ဘူး.. ဆရာရဲ႕ ေရွ႕ထုိး.. ပါ.. ´
` ဟာ… ဟုတ္ေပသားပဲ..´
` ေနာက္တစ္ခါ မသိရင္ ၀တုတ္ကုိ မသိမသာ အရင္ဖတ္ခုိင္းလုိက္.. သူ အကုန္ဖတ္တတ္တယ္.. ´
` ဟုတ္.. ေက်းဇူးပါ… ဆရာမရယ္…. ´
            ` ကဲ.. ျပန္စမယ္..
            `သေ၀ထုိး ဇ ကြဲ ေရးခ် ေရွ႕ထုိး.. ေဇာ္… ´
            ` သေ၀ထုိး ဇ ကြဲ ေရးခ် ေရွ႕ထုိး.. ေဇာ္… ´
            ` ကၾကီးေရ က..´
            ` ကၾကီးေရ.. က´
            ` …………….. ´
            ` …………….. ´
            ေတာ္ပါေသးရဲ႕႕႕႕႕ … ဆရာမေလး ကယ္လုိ႔…. ၀ူး……… မလြယ္ပါလားဟ… ။
            ေမာင္ဘခ်စ္က စာကုိခ်ေပးၿပီးေနာက္ .. ကေလးမ်ားကုိ ျပန္ေရးခုိင္းသည္။ .. စုစုေပါင္း.. တစ္နာရီခန္႔ ၾကာသြားသည္။ ထုိမွ် ၾကာၾကာသင္လုိက္သည့္ အတြက္ ရခဲ့သည့္ ဆုလာတ္ကေတာ့.. ေက်ာင္းဆင္း သြားၿပီး ကေလးမ်ား ျပန္သြားခ်ိန္ .. ေနာက္တန္းမွ ခံု ႏွစ္ခံုၾကားတြင္.. ပုိင္ရွင္ မဲ့ အီးပံုၾကီး တစ္ပံုကုိ ေမာင္ဘခ်စ္ ကံ်ဳးပစ္ခဲ့ရပါသည္။ ကေလးငယ္မ်ားကုိ မၾကာခဏ အနားေပးရမည္ ဆုိသည္ကုိ သင္ခန္းစာတစ္ခုအျဖစ္ မွတ္ယူရရွိခဲ့ပါသည္။

*********************


ပုရြက္ဆိတ္ ၊ ပုရြက္ဆိတ္
ဟုတ္ကဲ့ ဦးေခါင္းညိတ္
တိတ္တိတ္ကေလး သယ္ေဆာင္လာ
ဆန္ေစ့ၾကီးလဲပါ..။
မုိးအခါ အစာရွား ….
ခုက စုသလား…
ခုန္ဆြ ခုန္ဆြ ဦးႏွံေကာင္
ရွည္လဲ ရွည္တဲ့ ေပါင္
အေတာင္လဲေညာင္း အူေဟာင္းေလာင္း
သူမ်ားဆီကေတာင္း
ပုရြက္ ေကာင္ေလး အလိမၼာ
တြင္းေအာင္း မုိးအခါ
အစာမငတ္ ေရမျပတ္
သူလက္ခေမာင္းခတ္
မတ္တပ္ရပ္လုိ႔ တြင္း၀ငုိ
ႏွံေကာင္ရႊဲရႊဲစုိ
ကလုိခုန္ေပါက္ စိတ္ေတြေပ်ာက္
ေသမွာ အလြန္ေၾကာက္
ေနာင္မွ ငုိရ ထုိေနာင္တ
ရႈၾက ဦးႏွံေကာင္
ဥစၥာတစ္ခု ပညာစု
တုပ ပရြက္ေရာင္…။    
            ကေလးငယ္ေလးမ်ားသည္.. ပံုေျပာလည္းေကာင္း.. သေဘာလည္းေကာင္.. သည့္ ဆရာ ေမာင္ဘခ်စ္ ကုိ ပုိမုိခ်စ္ခင္လာၾကသည္။ ဆရာေမာင္ ဘခ်စ္သင္ေပးသည့္ ပုရြက္ဆိတ္ ႏွင့္ ႏွံေကာင္ ကဗ်ာေလးကုိ ရြတ္ဆုိကာ ၀မ္းသာ ေပ်ာ္ျမဴးေနၾကသည္။ ခဏအနားေပးၿပီးေတာ့ မွ ေမာင္ဘခ်စ္ စာကုိသင္ေတာ့သည္။ ေနာက္သင္ခန္းစာက
            ` ေရထဲမွာ.. ေမွ်ာ့ ရွိ၏..´
  ေမွ်ာ့ကုိ စာလံုးေပါင္းဖတ္ေတာ့ ေမာင္ဘခ်စ္ေမ့ေနျပန္သည္။ ယပင့္ ဟတ္ထုိး လား ဟတ္ထုိးယပင့္ လား စိတ္ထဲ ဇေ၀ ဇ၀ါ ျဖစ္ေနသည္။ သုိ႔ေသာ္… ေမာင္ဘခ်စ္ ေခၽြး မျပန္ေတာ့ပါ…။ ၀တုတ္ ကေလးကုိ အရင္ ဖတ္ခုိင္းလုိက္ေတာ့ အားလံုး အဆင္ေျပသြားပါသည္။ ဆရာဆုိတာ.. အၿမဲ တမ္း သင္ယူသူေရာ.. သင္ၾကားသူေရာ.. ျဖစ္ေနရမည္ ဆုိတာကုိ ေမာင္ဘခ်စ္ နားလည္ခဲ့ရျပန္ပါသည္။
           
            စာသင္ႏွစ္ တႏွစ္ကုန္ဆံုးၿပီး ေနာက္ႏွစ္ျပန္ဖြင့္ေတာ့ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာမၾကီးက အဆင္ေျပဆံုးျဖစ္မည့္ ဒုတိယတန္း ကုိ သင္ခုိင္းသည္။ ထုိမွ ေနာက္ႏွစ္.. တတိယတန္း.. ေနာက္ စတုတၳတန္း.. တစ္ႏွစ္ျခင္း တက္ကာ တက္ကာ သင္ၾကားေစခဲ့ပါသည္။
            ေမာင္ဘခ်စ္ကုိ ကေလးမ်ားက ခ်စ္ၾကပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္… ရယ္စရာေျပာလုိက္ ပံုျပင္ေျပာလုိက္ႏွင့္ ( တစ္ခါမွ မရုိက္ဖူး ခဲ့တာလည္း ပါပါမည္.. )မုိ႔ အျခားအတန္းမွ ကေလးမ်ားကပင္ ခ်စ္ခင္ၾကပါသည္။ ေက်ာင္းတြင္ ဆရာဆုိလုိ႔ သူတစ္ေယာက္သာ ရွိသည္.. က်န္တာက ဆရာမခ်ည္း ၅ ေယာက္.. ။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေမာင္ဘခ်စ္ စာကုိ ေကာင္းေကာင္း မသင္ခဲ့ရပါ.. ။ လစာထုတ္ သြားလွ်င္လည္း သူ… အားကစားပြဲ ဆုိလွ်င္လည္း… သူ…  သစ္ပင္ စုိက္လွ်င္လည္း သူ… အစည္းအေ၀းမ်ား ဖိတ္လွ်င္လည္း.. သူခ်ည္းပင္… ။ သူသင္သည့္ စတုတၱတန္းမွာ လူ ၂၀ ခန္႔သာ ရွိ၍ ေတာ္ေတာ့သည္။ အမွန္ေျပာရလွ်င္ ေမာင္ဘခ်စ္ စာကုိ သင္ေတာ့ သင္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္.. ေက်ာင္းျပင္ပ လုပ္ငန္းမ်ား မ်ားျပားလွသျဖင့္ ေလ့က်င့္ခန္းစာအုပ္မ်ားကုိေတာ့ မွန္မွန္မစစ္ေဆးႏုိင္ခဲ့ပါ.. ။ ပုိ၍ဆုိးသည္က လပတ္ အစမ္း စာေမးပြဲ မ်ား ၏ အေျဖလႊာမ်ားကုိ မစစ္ေဆးႏုိင္ျခင္းပင္… ။(အမွန္ကေတာ့ စစ္ခ်င္စိတ္ မရွိတာလဲ ပါပါသည္ ) သူကုိယ္တုိင္ ကေလးေတြ ဦးေဏွာက္ထဲ စြဲျမဲေအာင္ သင္ေပးခဲ့ေသာ သင္ခန္းစာမ်ားကုိ နာရီ၀က္ အတြင္း ကေလးမ်ားက အေျဖလႊာေပၚ ခ်ေရးျပႏုိင္ျခင္းက စာတတ္တာ တဲ့လား… ။ ၾကက္တူေရြး ႏႈတ္တုိက္ ျပန္လည္ ရြတ္ဆုိျပႏုိင္မွ စာေတာ္တာလုိ႔ သတ္မွတ္ေပးရမွာလား… ။ ဒီလုိသိရံုေလာက္ေတာ့ စစ္စရာ မလုိဟု.. (မွားယြင္းသည္ ေျပာမလား) ယူဆထားသည္။ ေမာင္ဘခ်စ္ စိတ္ထဲ ဘယ္လုိမွ လက္မခံႏုိင္ခဲ့ပါ… ။
            ကေလးမ်ားက ေျဖၿပီးသည္ႏွင့္ အမွတ္က လုိခ်င္ၾကစျမဲ… ။ သည္ေက်ာင္းသား ကေလး  ႏွစ္ဆယ္ကုိ ဒုတိယတန္းမွ စကာ သင္လာတာမုိ႔ ဘယ္သူ ဘယ္ေလာက္ အရည္အခ်င္းရွိသလဲ သိေနသည္။ ကေလးငယ္မ်ားက အမွတ္ေတာင္းလာလွ်င္ ေတာ့..
            ဘာမွ.. ေရးမထားသည့္ စာအုပ္တစ္အုပ္ကုိ လွန္ကာ…
            ` ကဲ… အမွတ္ေတြေျပာမယ္.. ေသခ်ာမွတ္ထားေနာ္.. ေနာက္တစ္ခါ ထပ္မေမးနဲ႔.. ´
            (ေနာက္တစ္ခါ ေမးလွ်င္ အမွတ္က တူေတာ့မွာ မဟုတ္.. ပါးစပ္ထဲေတြ႔ကရာ ေကာက္ေျပာထား တာကုိး.. ။)
            နာမည္ေခၚၿပီး စိတ္ထဲ ထင္သေလာက္ လူၾကည့္ကာ အမွတ္မ်ားေပးလုိက္သည္။ ကေလးမ်ားကေတာ့ ၀မ္းသာ အားရ လုိက္မွတ္ၾကသည္။ သူအမွတ္ေပးပံုကုိ ပညာေရး၀န္ၾကီးသာ သိလုိ႔ကေတာ့ ေမာင္ဘခ်စ္.. ဘယ္လုိျဖစ္မည္ မသိ။ ေမာင္ဘခ်စ္ က စာသင္ရတာ ေပ်ာ္ပါသည္.. သုိ႔ေသာ္ အေျဖလႊာစာအုပ္မ်ား ကုိစစ္ရတာေတာ့ မလုပ္ခ်င္ခဲ့တာ အမွန္ပါ.. ။  ေနာက္ လပတ္ တစ္ခုေရာက္ေတာ့ သူျပသနာ တက္ေတာ့သည္။ ျဖစ္ပံုက…
            အမွတ္ အနည္းဆံုး ရသည့္ကေလးက လာေျပာသည္…။
            `ဆရာ.. သားရဲ႔ သခ်ာၤ အမွတ္က ၄၅ ဆုိေတာ့ နည္းတယ္.. နည္းရင္ အေမက ရုိက္မွာ.. အရင္တစ္ပတ္က ေျပာတယ္ ေနာက္လ မွာ ငါးဆယ္ မျပည့္ရင္ ရုိက္မွာတဲ့… အဲဒါ .. ၅ မွတ္ေလာက္ တုိးေပးပါေနာ္… ။´
            တစ္ကယ္ေတာ့ ဒီကေလးက ေရခပ္ အမွိဳက္လွည္း အမွိဳက္က်ံုး.. အားလံုး ဒုိင္ခံ လုပ္ေပးေနသူေလး.. ။
ကေလးကုိ သနားတာက တစ္ေၾကာင္း.. ေနာက္ၿပီး စိတ္ထဲက အလုိမက်မႈအခံကလည္း ရွိေနတာ တစ္ေၾကာင္း.. မုိ႔
            ` အင္း.. ယူလုိက္ကြာ.. ငါးဆယ္ထားလုိက္.. ´
မ်က္ႏွာေလး ၀င္းပသြားကာ ခုန္ေပါက္ ျပန္သြားေတာ့သည္။ ေနာက္တစ္ေယာက္ လာျပန္ၿပီ.. ။
            ` ဆရာ.. သူက သားေလာက္ မေတာ္ပဲနဲ႔ ၅၀ ျဖစ္ေနၿပီ.. သားလဲ တုိးေပးဦး.. ´
            ` ဟင္.. မင္းက ဘယ္ေလာက္ တုိးခ်င္တာလဲ.. ´
            ` ၅ မွတ္ တုိးေပး…ဗ်ာ.. ´
            ` ေအး … ယူကြာ… ´
 ေဟာ ခဏၾကာေတာ့ ေနာက္ထပ္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ..
            ` ဆရာ.. သမီး အမွတ္က သူနဲ႔ အတူတူကုိ အခု သူက ၅၅ မွတ္ တဲ့.. သမီးလဲ တုိးေပး.. ´
            ` ဟင္.. ညည္းက ဘယ္ေလာက္ တုိးခ်င္တာလဲ…. ´
            ` သမီးကုိ ၆၀ ေလာက္ ထားလုိက္.. ´
            ` ေအး.. ယူလုိက္.. ဟာ.. ´
ဒီလုိနဲ႔ တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ တုိးလာလုိက္ၾကတာ..  ၉၇ မွတ္ ေပးထားတဲ့ ေကာင္ေလး ေရာက္လာတယ္.. ။
            ` ဆရာ.. ဟုိေကာင္ေတြက ငါးမွတ္ တုိးလုိက္ ဆယ္မွတ္တုိးလုိက္နဲ႔ သားလဲ နဲနဲ တုိးေပးဦး.. ´
            ` အင္း.. မင္းက ဘယ္ေလာက္ျဖစ္ခ်င္တာလဲ.. ´
            ` သားကုိ ၃ မွတ္ တုိးၿပီး္.. ၁၀၀ ထားလုိက္.. ေနာ္.. ဆရာ.. ´
            ` အင္း .. မထူးပါဘူး… ယူလုိက္ ကြာ.. ´
ဒါနဲ႔တင္ မျပီး… အမွတ္ ၁၀၀ ရထားတဲ့ ေကာင္မေလးက လာျပန္ေပါ႔..။
            ` ဆရာ.. သမီးက အကုန္မွန္လုိ႔ .. ၁၀၀ ရတာ.. ခုနက ေအာင္ခ်စ္က တစ္ပုဒ္ မွားရဲ႕နဲ႔ ၁၀၀ အျပည့္ ရတယ္..´ 
            ` ဟင္ .. သူမွားတာ.. နင္က ဘယ္လုိသိတာလဲ… ´
            ` ခုပဲ သူလာေျပာသြားတာ.. ´
            ` ဒီေတာ့ ညည္းကဘာျဖစ္ခ်င္တာလဲ.. အတူတူထားလုိက္ေပါ႔ဟာ ေနာက္လက်ေတာ့ သမီးကုိ ပုိေပးမယ္ေနာ္.´
            `ဟင့္… ေတာ္ၿပီ.. ခုပုိေပး…´
            ` ေဟာဗ်ာ.. ညည္းက ဘယ္ေလာက္ယူခ်င္တာလဲ…´
            ` ၂ မွတ္ေလာက္ေတာ့  ပုိေပး..  ၁၀၂ မွတ္ ထားလုိက္ ေနာ္.. ´
            ` ကုိင္း… ယူဟာ.. ယူ.. ယူ… ယူခ်င္သေလာက္သာ ယူလုိက္ေတာ့.. ´
            ` ေဟး….. ငါအမ်ားဆံုးပဲ… သခ်ာၤ ၁၀၂ မွတ္ ရတယ္.. ဟီဟိ.. ´
ဤသုိ႔ျဖင့္ လစဥ္ လတုိင္း… ဆုိသလုိပင္ေမာင္ဘခ်စ္တစ္ေယာက္.. စာေရးဆရာ ေသာတာေဆြ ဒန္႔သလြန္သီး ေရာင္းသလုိမ်ိဳး … တစ္ဆင့္တစ္ဆင့္ တုိး၍ တုိး၍ ေနေတာ့သည္။

                                                (ဆက္လက္ ေဖာ္ျပပါမည္….)

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြတို.၏ေ၀၀န္ခ်က္သည္ယခုဆိုဒ္ေလး၏အသက္ပင္ျဖစ္ပါသည္

လိုအပ္ခ်က္ေလးမ်ားရွိေနပါက ခြင့္လြတ္နားလည္ေပးပါ

">Index'); document.write('

Blogger Widgets?max-results=10">Label 3

');
    ?max-results="+numposts4+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts5\"><\/script>");
Powered By Blogger

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Sample Text

Pesquisar